2009-10-06

Godmorgon


Godmorgon allihopa...eller ja de flesta sover nog men det är ju faktiskt morgon nu eller ja inte morgon men en ny dag iaf (omg sluta svamla, din idiot).
IAF
! Vad gör jag uppe då? Jag vet inte, sitter uppe och drömmer om allt dyrt jag vill köpa men inte borde köpa, men måste köpa..som jag inte ska köpa(än iaf).
JA, man ska faktiskt spara sina pengar till viktigare saker än läder väskor med två C klistrade på framsidan! Jag vet Jag vet..men det är ju mina pengar som jag slitit för och då får jag göra vad jag vill med pengarna oxå, eller hur?
Har obsessat hela dagen om en jävla massa väskor så nu är jag så himla trött på mig själv! Vem fan bryr sig egentligen..de e bara EN (eller två) JÄVLA VÄSKA! Men jag tror detta är en del av beroendet. Beroendet blir bara värre om jag matar de med fler inköp.
Därför har jag (med hjälp av min personliga "ekonom") bestämt mig för att SPARA pengar till slutet av året och sen köpa en massa dyrt läder...låter relativt bra nu ska jag bara hålla mig till mina mål och försöka bekämpa mina onda demoner som vill att jag ska köpa upp allt i min väg.

Så vad jag jag uppe såhär sent? Kan bero på att jag tog en power-nap innan...sängen kanske kallar igen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar